Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter på telefon: 62 95 06 10 eller e-post: info@klubben.no for nærmere informasjon.

PROBLEMER MED PÅLOGGING?

 

NB! Ved kunderegistrering husk å velge PRIVAT (øverst) for privatkunde og BEDRIFT/OFFENTLIG/IDRETTSLAG for idrettslag/bedrift/offentlige institusjoner.

 

Har du problemer med å logge deg på kan du forsøke dette.

 

TRYKK MISTET PASSORD
Du kan forsøke å trykke «mistet passord»
(obs, trykk kun 1 gang, det tar noen sekunder før det kommer nytt passord til e-posten din).

 

DU TRYKKER MISTET PASSORD MEN MOTTAR IKKE E-POST
Sjekk spamfilteret, mest sannsynlig ligger e-posten der.

 

BRUKERNAVN FINNES FRA FØR!
Klubben AS har over 30.000 kunder, både bedriftskunder, offentlige kunder og privatkunder. Dersom du for eksempel har brukt din jobb e-post på ditt private kundekort, kan du ikke registrere din bedrift og bruke samme e-post. Tips! Når du registrerer deg som privatkunde er det lurt å bruke privat e-post som hotmail, gmail eller lignende. Du kan bytte brukernavn/epostadresse på kundekortet slik:

 

Slik bytter du brukernavn/e-postadresse på kundekortet

Dersom du har benyttet e-posten til ditt arbeidssted på ditt private kundekort og ønsker å endre dette til for eksempel en hotmail adresse logger du deg først inn på ditt private kundekort. Deretter går du inn på https://www.klubben.no/infosenter/minside/redigerkonto . Her kan du endre brukernavnet til for eksempel din hotmailadresse. Når du har lagret dette kan du lukke nettleseren, gå inn igjen på klubben.no og registrere ditt arbeidssted og benytte e-posten til ditt arbeidssted.

 

FREMDELES PROBLEMER? ER DIN NETTLESER OPPDATERT?

Du kan også forsøke å oppdatere nettleseren din. (Chrome, Internet Explorer, Firefox, Safari osv,) Gå inn på google og skriv “ oppdater nettleser ”. Finn nettleseren du ønsker å bruke og last ned siste versjon. Gå deretter inn på Klubben.no og logg deg på. Dette er en veldig vanlig feil, man behøver en oppdatert nettleser for alle nettbutikker, ikke bare Klubben.no, så dette er lurt å gjøre.

Jobber du i kommune el.l. er det fint om du melder ifra til IT-ansvarlig. 

 

Slik oppdaterer du nettleseren


Eksempel
Slik oppdaterer du Google Chrome:
Åpne Chrome på datamaskinen.
Klikk på Mer øverst til høyre.
Klikk på Oppdater Google Chrome. Hvis du ikke ser denne knappen, har du allerede den nyeste versjonen.
Klikk på Start på nytt.
 

BRANNMUR
Vi opplever også at endel e-poster blir stoppet av brannmuren. Jobber du i kommune el.l. er det fint om du ber om hjelp fra til IT-ansvarlig. 

 

SJEKK FEILMELDINGER OG RØDE FELT
Dersom noen opplysninger er feil eller mangler vil det stå med rødt øverst hvilke opplysninger dette er. I tillegg vil de feltene hvor opplysningene skal stå ha røde rammer rundt.

 

KONTAKT OSS
Får du fremdeles ikke logget deg inn? Ta direkte kontakt med oss på e-post: info@klubben.no eller telefon: 62 95 06 10.