Infosenter


Gave/Premiekort:

Gå inn under Premier og Gavekort i venstremargen. Velg premier eller gavekort etter hva din verdikupong er.

For premiekort:

1. Legg premiekortet som samsvarer med beløpet på premien du har vunnet i handlekurven ved å klikke på "Kjøp".

2. Har du flere premiekort finner du igjen beløpet som samsvarer på de også og klikker på "kjøp" på de også.

3. Når du har "kjøpt" alle premiekortene dine, så finner du de varene du ønsker og legger det i handlekurven din.

Når du har funnet det du har lyst på, så klikker du på "Til kassen" og logger inn på ditt vanlige brukernavn og passord, eller registrer deg som kunde.

I kassen er det et felt hvor det står "Melding til Salgsavdelingen/Bestillingsreferanse".

I feltet "Skriv meldingen her" legger du inn koden(e) som står på premien(e) din(e). Når koden er sendt til oss på en bestilling er premiekortet brukt.

I handlekurven vil du se hvor mye du eventuelt mangler på din bestilling, og den summen vil du må betale.

For «gavekort» er fremgangsmåten lik som ved premiekort:

1. Legg gavekortet som samsvarer med beløpet på premien du har vunnet i handlekurven ved å klikke på "Kjøp".

2. Har du flere premiekort finner du igjen beløpet som samsvarer på de også og klikker på "kjøp" på de også.

3. Når du har "kjøpt" alle gavekortene dine, så finner du de varene du ønsker og legger det i handlekurven din.

Når du har funnet det du har lyst på, så klikker du på "Til kassen" og logger inn på ditt vanlige brukernavn og passord, eller registrer deg som kunde.

I kassen er det et felt hvor det står "Melding til Salgsavdelingen/Bestillingsreferanse".

I feltet "Skriv meldingen her" legger du inn koden(e) som står på gavekort(et/ene) din(e). Når koden er sendt til oss på en bestilling er gavekortet brukt.

I handlekurven vil du se hvor mye du eventuelt mangler på din bestilling, og den summen vil du må betale.

VIKTIG!

Bestillinger godkjennes ikke hos oss før vi har mottatt koden(e) som står under skrapefeltet på premiekort. Ordre som mangler ID-koder, eller der hvor ID-kodene kun er skrevet i «Melding til salgsavdeling» - vil ikke bli godtatt.

NB! Gavekort/premiekort legges ikke inn i kampanjekodefeltet.

 

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.