Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Pakkesporing

 

Tidspunktet du bestiller avgjør når vi kan plukke, pakke og sende din ordre. Ordren sendes normalt dagen etter bestilling, dette forutsetter at varen(e) er på lager. Transporttiden varierer avhengig av leveringsadresse og hvilken fraktmåte du velger. Sjekk ordrebekreftelsen din for nærmere detaljer.

 

Er vi utsolgt for varene, får du oppgitt ny dato for når varene kommer inn til oss på en oppdatert ordrebekreftelse. Husk at det normalt tar en dag fra denne dato til varene blir klargjort for forsendelse.

 

Når varene er klargjort for forsendelse fra vårt lager, sender vi en leveringsbekreftelse pr e-post til adressen du har oppgitt. Leveringsbekreftelsen sendes før transportøren henter varene hos oss, derfor kan det ta noen timer før pakken kan spores. For å spore forsendelsen din, klikk her Pakkesporing

 


NB! Vi gjør oppmerksom på at forsendelser som er sendt som brev ikke har sporingsmuligheter.

 

Har du bestilt levering med MyPack?
Da kan du laste ned PostNord sin app som lar deg enkelt spore pakkene, den gir deg digitale varsler slik at du hele tiden vet hvor pakken din befinner seg og du kan håndtere returer direkte i mobilen. I appen kan du også se hvor stor pakken er, søke etter utleveringssteder og åpningstider, spore returer og holde rede på når de kommer frem.


Appen finnes for iPhone og Android. Last den ned fra Appstore om du har en Iphone og fra Google Play om du har en android enhet.