Infosenter


HVORDAN ANGRE?

 

Intet kjøp er avsluttet før du som kunde er helt fornøyd. Når du handler hos Klubben AS kan du alltid føle deg trygg.

 

Før ordren er pakket/sendt
Slett ordren selv fra ordrestatus på ”Min side”, eller ta kontakt med vårt kundesenter på 62 95 06 10 og be om at hele eller deler av ordren slettes. For din egen del kan det være lurt å beholde kopi av e-post og informasjon om hvem du har pratet med i forbindelse med at du angret.

 

Etter at pakken er sendt fra vårt lager/ikke hentet på postkontoret
Logg inn på ”Min side Retur” og registrer din retur. Du vil da motta en e-post som bekrefter at kjøpet/varen er innenfor kriteriene for angrerett. Skriv ut returordrebekreftelsen og gå til postkontoret snarest mulig etter at du har mottatt henteseddel, betal returporto og påse at returordrebekreftelsen blir lagt med i pakken og returner pakken til oss. Dette må gjøres senest innen 100 dager etter at du har mottatt leveransen fra oss. Produkter med verdi over 1 000 kroner må sendes med servicepakke, ikke med brev. Brev kan ikke spores dersom de skulle bli borte. Det er kundens ansvar at varen kommer fram til oss

 

Etter at pakken er hentet
Logg inn på ”Min side - Retur” og registrer din retur. Du vil da motta en e-post som bekrefter at kjøpet/varen er innenfor kriteriene for angrerett. Skriv ut denne returordrebekreftelsen og legg den i pakken som skal returneres, betal returporto og påse at returordrebekreftelsen blir lagt med i pakken og returner pakken til oss. Dette må gjøres senest innen 100 dager etter at du har mottatt leveransen fra oss. Produkter med verdi over 1 000 kroner må sendes med servicepakke, ikke med brev. Brev kan ikke spores dersom de skulle bli borte. Det er kundens ansvar at varen kommer fram til oss

 

Har du problemer? Ta kontakt med vårt kundesenter på info@klubben.no eller telefon: 62 95 06 10.

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.