Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Bytte og retur


Det er 14 dagers angrerett, men vi ønsker at våre kunder skal bli 100% fornøyd! Vi gir derfor alle kunder mulighet til å returnere varer innen 100 dager. Kunden betaler returfrakt. Dersom hele ordren blir returnert til oss vil den opprinnelige frakten bli kreditert. Er det kun deler av ordren som kommer i retur krediterer vi ikke den opprinnelige frakten. Varen må være ubrukt og pakkes i originalemballasjen med varelappen på.

 

OBS!Spesialproduserte varer tas ikke i retur. Eksempel på spesialproduserte varer: Banetau, Airexmatter med hull, produkter med trykk (t-skjorter,badehetter o.l) Dette gjelder også forhåndsbestillinger.

 

Hvordan endre ordren?

 

Før ordren er pakket/sendt:

1.Ønsker du å slette ordren din ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: +47 62 95 06 10 og be om at hele eller deler av ordren slettes.

Etter at pakken er sendt fra vårt lager og den ennå ikke er hentet på postkontoret/post i butikk:

1. Logg inn på  ”Min side - Retur” og registrer din retur. Du vil motta en e-post med en returbekreftelse så fort vi har fått bearbeidet denne.

2. Skriv ut returordrebekreftelsen, legg denne i pakken. 

3.Gå til til din nærmeste butikk som har tjenesten post i butikk etter at du har mottatt henteseddel, betal returporto og returner den til oss.

Produkter med verdi over 1 000 kroner må sendes med MyPack, ikke med brev. Brev er ikke sporbart. Kunden har ansvaret for at varer som blir returnert kommer fram til Klubben.no.

 

Etter at pakken er hentet:

1.Logg inn på ”Min side - Retur” og registrer din retur. Du vil da motta en e-post med en returordrebekreftelse.

2.Skriv ut returordrebekreftelsen og legg den i pakken som skal returneres, betal returporto og returner pakken til oss. Produkter med verdi over 1 000 kroner må sendes med MyPack eller servicepakke, ikke med brev. Brev er ikke sporbart. Kunden har ansvaret for at varer som blir returnert kommer til Klubben.no.

Husk at vi skal kunne selge varene på nytt. Pakk inn varen slik den ble levert. Ved retur og bytte er du ansvarlig for varen. Varen må være ubrukt og returneres i en uskadd originalforpakning og samtlige medfølgende materiell skal sendes med.

NB! Dersom du ønsker å bytte til en ny vare, vennligst legg inn en ny ordre.

 

Tilbakebetaling:

 

OBS! Merk: Når du betaler med kort eller Vipps i vår nettbutikk, reserveres beløpet på din konto. Ingenting trekkes før ordren er sendt fra oss. Om du kansellerer ordren før den er sendt, vil det reserverte beløpet frigis i sin helhet. Tiden dette tar kan variere noe fra bank til bank, hos enkelte går dette umiddelbart mens hos andre kan det ta fra 3-7 virkedager. 

 

Etter mottak og godkjent retur vil du få tilsendt kreditnota per e-post. Betalte du med Visa/MasterCard ved bestilling vil beløpet bli automatisk tilbakebetalt til din bankkonto. Faktura vil annulleres ved retur av alle varene på ordren. Er det kun deler av ordren som blir returnert trekker du ifra kreditnotabeløpet på den originale fakturaen.

Har du problemer? Ta kontakt med vårt kundesenter på info@klubben.no eller telefon: +47 62 95 06 10

Vår returadresse: Klubben AS, Færdervegen 49, 2270 Flisa. Merk pakken "retur".