Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter på telefon: 62 95 06 10 eller e-post: info@klubben.no for nærmere informasjon.

Ulike fraktmåter

I kassen oppgis til enhver tid gjeldende leveringsbetingelser.

 

Hente selv

Det er mulig for både privat- og bedriftskunder å hente varene sine hos oss på Flisa. Registrer ordren på www.klubben.no
 før du kommer for å hente varene. Varene kan hentes så snart du har mottatt en leveringsbekreftelse på e-post eller SMS.
Adresse: Solves gate 1, 2270 Flisa.


PostNord Service Point (Tidligere Mypack. Hentes i butikk)

Ordren sendes normalt neste virkedag, forutsatt at varen(e) er på lager. For at bestillingen skal kunne leveres raskt og riktig, er det viktig at du oppgir korrekt navn, gateadresse og mobilnummer. Du får hentemelding når pakken er klar for utlevering.

Begrensninger og informasjon:

  • Maks 5 kolli à 35 kg
  • Pakken hentes i butikk i nærheten av din adresse
  • Du får varsling via SMS, e-post eller i PostNord-appen når pakken kan hentes
  • Hentefrist er 7 dager, med mulighet for å forlenge hentefristen gratis via lenken i hentemeldingen
  • Sporing tilgjengelig via Min side eller PostNords sporingsside
  • Normal leveringstid: 1–3 virkedager (noen strekninger 4–5 dager)
     

Postnord hjemlevering inntil 3 kg

Små pakker og brev leveres direkte i postkassen, eventuelt i pose på dør dersom dette er valgt som tilleggstjeneste.
Kort leveringstid til postnumre opp til 7999.

Egenskaper:

  • Sporbar forsendelse
  • SMS-varsel når pakken er levert
  • Fleksibel levering – du kan velge hvor pakken legges (for eksempel ved dør, bak huset, i garasje eller i putekasse)
  • Leveres uten signatur

 

Postnord hjemlevering over 3 kilo (hjemlevering med signatur)

Dette er PostNords standard hjemlevering for sendinger over 3 kg. Kunden varsles om leveringsdag og kan følge leveringen i sanntid i enkelte områder. Levering skjer på døren mot signatur, med mindre kunden har valgt levering uten signatur.

Egenskaper:

  • Levering mellom kl. 08.00–16.00
  • Varsling på SMS og e-post med foreslått leveringsdag
  • Mulighet for live-sporing og en-times tidsvindu i enkelte områder
  • Sporbar forsendelse
  • Leveringstid normalt 1–3 virkedager (noen strekninger 4–5 dager)

 

Postnord hjemlevering til Nordnorge (8000-9999)

  • For postnumre 8000–9999 leveres pakken uten signatur etter avtale med mottaker. Levering skjer på angitt sted, for eksempel ved inngangsdør.
  • Tjenesten er sporbar og varsles via SMS/e-post.

 

Miljøfrakt (egen distribusjon)

  • Miljøfrakt er Klubbens egen miljøvennlige transportløsning med levering direkte fra vårt lager på Flisa til Oslo-området.
  • Varene fraktes av vår egen sjåfør med miljøvennlig kjøretøy.

 

Egenskaper:

  • Gjelder for sendinger fra Flisa til Oslo og omegn
  • Leveres på døren
  • For både små og store forsendelser
  • Klimavennlig transport utført av Klubben AS

 

Varebrev

For mindre forsendelser som kan sendes som brev. Leveres direkte til postkassen.
Denne fraktmetoden er kun sporbar fra oss og til brevet er mottatt hos Postnord. Etter den er mottatt hos Postnord kan man ikke spore den før enn brevet er levert i postkassen.

 

Uavhentede pakker

PostNord sender ut melding når pakken ankommer ditt hentested. Du har 7 dager på deg til å hente pakken, men kan forlenge hentefristen gratis via lenken i hentemeldingen. Du får en påminnelse etter 3 dager. Dersom pakken ikke hentes innen fristen, returneres den til oss.

 

Husk at uavhentet pakke ikke regnes som bruk av angreretten!


Dersom pakken returneres fordi den ikke er hentet, belastes du et gebyr på 200 kr, som dekker fraktkostnader tur/retur samt administrasjon.
Dette følger av Angrerettloven §11 og §13.