Fysisk aktiv læring - Koordinatsystem

Antall: (Sett):
-+
18 på lager

Aktiv læring med tallinjer - et enkelt og effektivt hjelpemiddel

Denne pakken inneholder fire tallinjer, to med positive og to med negative tall. En tallinje finner vi igjen mange steder, som i tabeller og diagrammer eller på termometre og kart. En tallinje kan brukes til nesten alt. Hvorfor ikke bruke den i en gymtime eller til en aktiv dag med uteskole? Til utendørs bruk anbefaler vi at det legges ekstra vekt i endene av tallinjen i tilfelle den blir tatt av vinden. Hoppetauene og discene brukes til å lage grafer og punkter i diagrammene.

Innhold i pakken:

• 4 stk Tallinjer
    - 2x Tallinje nummerert   0 til 10 (vertikal
    - 2x Tallinje nummerert -10 til 0 (horisontal)
    - 8x plugger
    - Lengde: ca. 6 m
    - Bredde: ca. 30 cm
    - Materiale: Plast
    - Farge: Gul

• 10 stk Hoppetau 3 meter
    - Tykkelse: 9 cm
    - Vekt: 95 g
    - Lengde: 3 m

• 4 sett Disc Boccia
    - Diameter: 9 cm
    - Totalt: 36 stk
    - Materiale: Vinyl
    - Kan brukes både innen- og utendørs
    - Rengjøring: vaskes med såpe og vann, eventuelt tørk av med våtservietter

Active Smarter kids (ASK) var et utviklings- og forskningsprosjekt som undersøkte hvordan fysisk aktivitet i samspill med de tradisjonelle fagene påvirket skoleprestasjoner, skoletrivsel og helse hos majoriteten av elever i 5. klassetrinn i Vestlandet gjennom ett skoleår. Det nå ferdige prosjektet var så lovende at det gav opphav til SEFAL (senter for fysisk aktiv læring). SEFAL jobber for å styrke læring og motivasjon gjennom en mer aktiv skoledag. De jobber sammen med en rekke skoler over hele landet som jobber mot samme mål.

Klubben AS er ledende på idretts-, aktivitets- og svømmeutstyr til det offentlige Norge, og stolt leverandør av utstyret som ble benyttet i ASK prosjektet til HVL (Høgskulen på Vestlandet) og som nå benyttes i samarbeidet med SEFAL. Produktene er nøye valgt ut i samspill mellom prosjektdeltagerne og Klubben AS, med fokus på kvalitet og brukervennlighet.

Spørsmål og svar

Kundeanmeldelser