307152 307152 307152 307152 307152 307152 307152 307152 307152

Team Toss Chute - Sett med 6 farger

Ypperlig til lagspill og aktivitetsspill

Varenr: 238991
699,- ink. mva.
559,- eks. mva.
559,- Exkl. moms
699,- Inkl. moms
699,- sis.alv.
559,- ilman alv.
Antall: (Sett):
-+
KvantumsrabattVolymrabatterMääräalennus
20+ på lager

Team Toss Chute er ypperlig til lagspill og forskjellige aktiviteter! Her får man trent på kommunikasjon, lagånd og koordinering. Team Toss Chute et allsidig verktøy som fremmer aktivitet, samarbeid og kommunikasjon. Dette settet er beregnet til 6 lag med 12 deltakere. Skjermene er laget av slitesterkt nylon med håndtak. Selges som sett med 6 stk. i forskjellige farger.

Kast og ta imot.
En fallskjerm til hvert lag, skjermen holdes av to deltagere og gjennom samarbeid skal man kaste erteposer eller skumballer til et annet lag. Her gjelder det å kaste og ta imot med skjermen og ikke hendene. En morsom variant er at lagene står i ring, og roper lagfargen i det man kaster ballen slik at rekkefølgen blir helt vilkårlig.

Stafett.
Del inn i 6 lag, hvert lag får utdelt en ''skjerm'', en softball og to markeringskjegler som markerer banens lengde (start & mål). To deltagere plasseres i midten av banen og holder skjermen. Førstemann ut kaster softballen og de som holder skjermen skal fange ballen. Førstemann springer så under skjermen og til kjeglen som markerer mål. De som holder skjermen ''skyter'' så ballen tilbake til nestemann i køen. Nestemann gjør så det samme, og det laget som først er samlet ved mål vinner.
Denne stafetten kan gjøres mer innviklet ved at deltakeren skal ta imot ballen igjen etter at hun/han har springet under skjermen.

Blink.
Legg skjermene på gulvet og med ulik avstand. Hver avstand kan ha sin egen poengsum. Rop ut hvilken du sikter på, kast erteposen og prøv å treffe inni den angitte ruten for å få poeng. Dette kan også være en del av en stafett eller hinderløyper der fire erteposer må kastes i hver sin rute før man kan gå videre.

Bruk fantasien og kreativiteten - med disse fargerike skjermene kan barnehager, skoler og idrettslag finne på mye morsomt.

• Fin til øye- hånd koordinasjon
  • Fin til samspillaktiviteter og lagspill

Produktdetaljer

• Laget av slitesterkt nylon