Hexa Ring System

-+
KvantumsrabattVolymrabatterMääräalennus
20+ på lager

Hexa ring er en treningsenhet som brukes i en rekke forskjellige treningsøkter og formål. Trening med Hexagon Speed Rings kan være utfordrende, men også morsomt og engasjerende. Agilityringene gir deg muligheten til å trene hele kroppen, fra bein til overkropp, og å forbedre både styrke og fleksibilitet. Dette gjør dem til et allsidig treningsverktøy som kan hjelpe deg med å oppnå dine treningsmål. Ringene har en godt synlig gul farge, og de kan brukes både innendørs og utendørs. Laget av høy tetthet plast, så de er motstandsdyktig og vil tåle intens bruk. Settet består av 12 ringer og 12 klips i en oppbevaringspose. Her er noen av de vanligste bruksområdene for hexa ring:

• Funksjonell trening: Hexa ringer blir brukt i funksjonell trening for å forbedre styrke, stabilitet og koordinasjon
    - øvelser: utfall, hopping og balanseøvelser
  • Kondisjonstrening: Øvelser som involverer hopping på og over ringene eller bruke av ringene som hinder, kan øke hjertefrekvensen og forbrenning av kalorier
  • CrossFit: Hexa ringer er også vanlige i CrossFit treningsprammer hvor de brukes i en rekke funksjonelle øvelser som en del av de daglige treningsrutinene.
  • Rehabilitering: De kan brukes til å forbedre balanse og styrke bena
  • Effektiv kaloriforbrenning: Med den høye intensiteten i treningsøktene som kan utføres med disse ringene, kan du forvente effektiv kaloriforbrenning.

Produktdetaljer:

• Sett med 12 ringer og koblinger