Club Power Paddles | Str. M | Gul

100+ på lager
Velg varianter...

Club Paddles fra Klubben AS
Paddlerne som er utformet etter ønske fra elitesvømmere.

Lette padlere med hull for stabilitet og riktig følelse i vannet. Leveres med gummistrikk.

Padlere for svømming benyttes på flere ulike måter for å forbedre din svømming. Du bygger styrke i overkroppen/armene, men også for teknikktrening.

Størrelse

Aldershenvisning på paddles er veiledende, det som betyr noe er den reelle størrelsen på håndflaten. Er du usikker på hva den er, finn frem målebåndet og mål hånden din fra tuppen av langefngeren og ned til der håndbaken slutter. Mål også håndflaten på langs. Et grovt estimat er at en paddle bør være rundt 10% større enn håndflaten men hva den enkelte foretrekker er forskjellig fra person til person.

Se størrelsesguiden på hvordan du tilpasser padleren i forhold til størrelse og plassering av strikk.

Det er viktig at du velger riktig størrelse for hva du vil oppnå med treningen. Om man svømmer med padlere som er for store vil det gå utover teknikken og du risikerer skade. Etterhvert som man øker styrken i armene/overkroppen kan man gå opp i størrelse på padlere.

Spørsmål og svar

Kundeanmeldelser